10 % הנחה!

00
ימים
00
שעות
00
דקות
00
שניות

קורס בניית אתרים HTML

לא בא לכם לבנות אתר גנרי כמו כולם? חשוב לכם לנסוך נופך ייחודי משלכם, וליצור אתר בדיוק בראש שלכם? קורס בניית אתרים HTML און ליין, זה מה שאתם צריכים! – במהלך הקורס תלמדו את עקרונות השפה, שיקנו לכם את היכולות לבנות את אתר החלומות. קורס תכנות אתרים בהגשת המתכנת הבכיר עומר תשיר, זמין לכם עכשיו במחיר שווה – אל תפספסו.

רמה: מתחיל

video gallery

21 שיעורים

time clock

2 שעות לצפיה

542823.png.pagespeed.ce.gA8eZqtG69

המרצה: עומר תשיר

עומר תשיר - מתכנת בכיר
אני מתכנת בעל נסיון של כ-10 שנים,
עבדתי במספר חברות הייטק מהמובילות בתחום.
אני מזמין אתכם להצטרף אלי וללמוד איתי קורס HTML. הקורס הוא קורס ממוקד ומתומצת, ומלמד את העקרונות הכי בסיסיים של השפה.
נלמד איך לבנות אתר אינטרנט דינמי לעסק שלנו או לכל צורך אחר, באמצעות גישות שונות ודרכים מגוונות לשימוש בשפת HTML. הדבר הראשון שנעשה -
נוריד את תוכנת העריכה שלנו - Visual Studio Code, התוכנה היא חינמית וניתן להוריד אותה דרך האינטרנט באופן חופשי...
מאחל לכם המון הצלחה בקורס,
נפגש!

קורס בניית אתרים HTML און ליין (קורס תכנות אתרים)– מה זה? ולמה צריך אותו בעידן של וורדפרס? היום כאשר בניית אתרים הפכה לנחלת רבים, באמצעות פלטפורמות נגישות ועממיות יחסית כמו וורדפרס, לא רבים יודעים מה זה html. ובכן מה זה html? Html הוא למעשה קיצור של Hyper Text Markup Language, מדובר בשפת תכנות שבאמצעותו ניתן לבנות אתרים מסוגים שונים. אז למה צריך שיטה ‘פרימיטיבית’ של בניית אתרים באמצעות קוד, כאשר אפשר להיעזר בפלטפורמות אטרקטיביות כגון וורדפרס? וורדפרס אכן נותנת מענה טוב לבניית אתרים לאנשים חסרי רקע בתכנות, אך יש בה גם מגבלות: 1.אנחנו כפופים לתבניות מוגדרות שמתכנתים הכתיבו לנו 2.האתר שלנו עשוי להיות דומה לעוד הרבה מאוד אתרים, מה שלא אידיאלי למי שחותר לייחודיות אקסקלוסיבית בעזרת קורס בניית אתרים HTML און ליין, תדעו להטמיע באתרים שאתם בונים תבניות ושירותים ייחודיים, וכן ליצור בידול ברור של איכות ונראות ביחס למתחרים שלכם. רכשו כעת את קורס בניית אתרים HTML און ליין, ותהפכו לבוני אתרים הרבה יותר טובים.

98 סטודנטים

0 המלצות

דירוג
0.0 דירוג/5
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

תודה על ההמלצה! עכשיו היא מחכה לאישור

סל הקניות שלך ריק כרגע.

חזור לחנות